ФАНТАЗИЯ и КО.

Блог за ФАНТАСТИКА и ФЕНТЪЗИ . Красиви картини на фентъзи тематика от млади и прогресиращи автори . Голям избор от фентъзи герои от игри и книги . Всичко , което трябва на един фен е събрано тук!

Exchange.bg

петък, 11 юли 2008 г.

Boris Vallejo - творби част 2


Тъмнината бавно напредваше към скриалището ,
което сам си бях избрал ...

Събудих се призори на едно място , което помнех , но не знаех откъде и защо ...

Още не мога да се помръдна от страх, някой ме наблюдава . Нищо не помня , но знам че всичко мога ...








Поглени ме . Пред теб стоя сега !

Виждам в очите ти страх и омраза . За теб съм чудовище , което дебне в сенките , чудовище с което плашиш децата . Твар която трябва да бъде преследвана и изтребвана до крак. Но вгледай се внимателно в това чудовище . И ще видиш , че ти самият си чудовище . Зная че се боиш от мен . Но и зная ,че съм спечелил уважението ти .



интересно описания нали... но не е мое :) :) :) :)







Ти, снежнобяла! О, прекрасна!
Кралице на задморски кът!
О, светлина неземно ясна
над трудния ни горски път!



Ти в мрачен ден и в мрачен час
с сияйна длан пося звездите
и днес разцъфват те над нас
сред вятъра на висините.


















Надявам се и тези картинки да ви харесат ! В следващите ми постове смятам да отделя доста време на една друга моя любима книга - Дюн на Франк Хърбърт. Ето началото й което много ме надъхва !!!
"Началото е онова време, когато трябва да се положи най-усърдна грижа везните да са точни. "

Етикети: , ,

Exchange.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница