ФАНТАЗИЯ и КО.

Блог за ФАНТАСТИКА и ФЕНТЪЗИ . Красиви картини на фентъзи тематика от млади и прогресиращи автори . Голям избор от фентъзи герои от игри и книги . Всичко , което трябва на един фен е събрано тук!

Exchange.bg

неделя, 15 ноември 2009 г.

Новият ми блог - Fantasy Pro BG

От днес 15.11.2009 вече си имам още един блог - Fantasy Pro BG в който съм решил да събера колкото се може повече клипове от любимите ми компютърни игри на фентъзи тематика :) .



Не мисля , че правя нещо кой знае какво , но ще се радвам много ако повече хора му обърнат внимание и останат доволни от видяното в него . Всички клипове съм ги взел от youtube.com .




В Fantasy Pro BG блога само ще трябва да си избереш играта и да се наслаждаваш на гледката :) . Това е от мен , ще се опитам да поствам и в двата блога . Чао за сега...






Fantasy Pro BG Блог

Етикети: , , ,

Exchange.bg

3 коментара:

  • В 15 ноември 2009 г. в 23:58 , Anonymous Анонимен каза...

    Ами мога само да пожелая успех на новият ти блог , ей сега ще го проверя за какво става въпрос

     
  • В 16 ноември 2009 г. в 0:04 , Anonymous Анонимен каза...

    И от мен успехи с новият блог. Винаги са ми харесвали яките клипове от игри , особено на Diablo II

     
  • В 16 ноември 2009 г. в 7:41 , Anonymous Анонимен каза...

    яккккккоооооооооооооооо :) :) :)

     

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница